Sunday, May 3, 2009

yepy... paper dah abis..

assalamualaikum semua... saya menaip blog nie setelah selesai menjawab kesemua paper final saya... rasa cam gembira sgt dah bis paper nie... tak sabar nak balik jb........... (jay bee tunggu aku....) saya menulis kali ingin berkongsi rasa gambira saya setelah menjawab semua paper.... hope exam kali dapat result yang cemerlang la... aku bernazar kalau DL nak puasa 2 hari... harap2 lah berjaya... mungkin pada saat ini kawan2 yang amik course math sedang berjuang untuk exam diorang... aku harap diorang pun berjaya gak... ok la sampai situ je pertemuan kali nie... jumpe4 kat jay bee kawan2... salam...

1 comment:

amirul_rafiq said...

mudah2an ler ko dpt dL kubow... ak mcm xde harapan jer =(

nway ap yg pntg skali dpt dL jgn Lupe kwn baik ko yg sejati mengutok ko nie,k... pizza cukup la...kekeke

nway good Luck!