Tuesday, April 28, 2009

final exam...

assalamualaikum... bersua kite kembali di arena blog. terlebih dahulu suka saya mengatakan hari sungguh indah dengan ciptaan Allah yang berbagai makhluk dapatb hidup dengan aman... aminn... pada kali ini saya ingin berkongsi cerita dengan sume... final exam yang yang dah menjelma pun akhirnya berbaki 2 paper lagi iaitu qmt 220, qmt200... semoga jawapan kertas pekse yang dah dibuat dapat result yang ok dan cemerlang... aminn... dahy berbaki 2 paper nie rasa cam best jer... sebab tak sabar nak balik umah hehehe (jb... tunngu aku.... puas sangat(kata ecot..) heheh... dalam masa rasa rinidu kat mak, ayah, nana, wawa, udin, along, angah, bibik n insan yang telah curi hati saya... (paham2 lah...)... 2 paper yang tinggal nie paper agak susah ckit la tapi mungkin berkat belajar boleh kot jawab nanti... insyaAllah... ape2 pun saya mesti byk kan berdoa supaya dimudahkan untuk menjawab... aminn.. ok la.. ok la sampai situ jer saya ingin berkongsi cerita... opps... luper lak nak cakap... sebenarnya dalam hati nie tgh menyirap... jer... sebab baju yang ditempah tak sampai2 lagi... geram jer.... takpelah aper pun tumpukan kat exam dulu... kuat kan diri je lah kalau orang tanye pasal baju... ok lah situ sajer... assalamualaikum....

No comments: