Friday, October 17, 2008

test...

sebagai mahasiswa ipt dan mane2 tempat belajar pun mesti ada perkara yang merisaukan mahasiswa semua iaitu test.. test ini benda yang biasa dilalui oleh setiap pelajar.disini saya nak berkongsi sikit pengalaman saya menjawab test... saya selalu bimbang macam maner lah nak buat test nie... tak pandai sangat pun tapi bole lah ckit2. pagi tadi saya telah selamat menjawab satu test yang dikelolai oleh PM Shukri iaitu test qmt 335(subjek elektif 4jam kredit) selepas saya menjawab test tue hati saya tak tahulah macam tenang jer... (mcm takde pe2 belaku) ntahlah mungkin semalamnya study betul2 kot(first time study btl2 utk test) hehehhe. tapi tak tahulah ape jadi kat test td markahnya... hehehehe . macam maner ngan mahasiswa ada pengalaman best tak masa test... hehehe kalau ada ceeritakan lah kat ruangan komen... oklah bye assalamualaikum....

No comments: