Monday, October 27, 2008

hepi depa...

happy depavali kepada penganut hindu di malaysia expecially umesh my best friend... (sejak form 1 lg..) pada hari depavali saya sorang2 je pergi ke rumah umesh... (kol member tak angkat tu yang pergi sorangjer...) ape2 jelah... tiba jer umah umesh pelik sekejap kate suh datang tapi asal lah gelap gelita ... macam tak kasik masuk jer... hehehe saya pun panggil umesh... umesh... baru die sambut... heheh kami jumpe dan sangat gembira...(semalam tgk bola sama2 team aku n umesh menanglah... liverpool lah katakan... hehehe padan muka chelsea) saya datang jer terus makan muruku yang dihidang kan oleh mak umesh... saya rasa sedih gak sebab umesh depavali berempat jer... (ayah umesh telah meninggalkan beliau tok selamanya...) saya hanya melihat telatah umesh yang suka ketawa..(ntah ape yang diketawakan... giler kejap kot... heheh) mak umesh masakkan ayam masak kari peh.... sedap....(kari mamak la...) setelah bis makan perut nis terasa kenyang sangat... duk2 n 15min kemudian makcik dari ulu tiram datang ... itu petanda suh balik kot....hehehe peliakhirnya umesh menemani saya turun untuk balik...

No comments: