Thursday, October 9, 2008

aduh sakitnya....

malam anugerah dekan baru sahaja berlangsung pada hari selasa 7 oktober 2008 (raya ke 7 ler..) malam itu sungguh memenatkan tapi ape leh buat dah nama tanggungjawab mesti selesaikan... pada malam itu saya rasa sangat gembira kerana melihat separuh dalam kelas saya mengambil MOCK SIJIL AD pada malam tue.... diorang rasa dihargai setelah mendapat anugerah dekan tue... gambar2 diambil dengan rasa gembira yang teramat sangat. pada keesokan harinya bermulalah detik kaki sebelah kiri berdenyut kesakitan... rasa cam susah sangat nak berjalan tapi apa kan daya kelas mesti kene pegi kerana ilmu susah nak masuk kalau tak masuk kelas... tahan sakit je ler... pada hari pula terasa denyutan kaki yang sakit ini bertambah sakit lagi kerana terkene sejuk pada waktu malam keadaan bertambah teruk dan semakin teruk. tepat jam 8.30 paginya saya dan kawan baik saya amirul telah menemani saya untuk ke Penawar. saya berasa beruntung dapat kawan yang carry dapat bantu saya walaupun terpaksa melayan kerenah seorang anak nie... hehehe... thanks amirul@padi... www.amirulrafiq.blogspot.com. pada hari ini juga saya berasa beruntung sebab pensyarah subjek itc315 pun carry tentang kesihatan saya ... thanks banyak2 puan... segan lak rasanya... yang puan nak belanja saya masih on kan hehehe... (kalau puan baca sory...heheh)

2 comments:

amirul_rafiq said...

berangan la ko nie... aku tlg atas dasar tanggungjawab sebagai seorang sahabat... kte kan bez prenz...

Yana Idris said...

woot woot..bestfren ye..huhu...jelesnye sy..(bluek!)..haha...