Wednesday, September 10, 2008

Seorang Insan bernama Kekasih.

Insan Bernama Kekasih

debar hatiku, membisik rindu, ingin aku katakan kau gadis idaman, adakah mungkin kau ku miliki, untuk aku jadikan insan bernama kekasih, keayuan yang terdambar, lukisan nuriman, bersulamkan keindahan, santun perkataan, bagai putih salju mendinginkan hangat perasaan menusuk segala rasa dijiwa kesampaikan salam ucapan mesra dan merisik khabar berita, masih kah ada peluang untuk ku melafazkan cinta umpama jatuh keriba mendengar khabaran darinya kerana cinta kepada, Hanya satu yang ku pinta kebaikan darinya moga dipeliharakan tulus cinta bagai kukuh ikatan yang murni bahgia selamaya menusuk segala rasa dijiwa datanglah kasihku dalam diriku menghiasi ruang hatiku akan ku sambutnya dengan sujud penuh kesyukuran ku harap jalinan kekal berpanjangan selagi kasih yang terbina kerana cinta kepadanya...

4 comments:

amirul_rafiq said...

poyolah ko kubaw!!! bermadah puisi plak... uweeeekssss...

:: Rabia Palace :: said...

salam awak...

Ingat saya dak??
Cik Rabia??? Hehheee...

Kla...just drop by to inform u tat I also hv my own blog...

Quite informative (most of my fren said that) hehehee...

So, boring2 lepak2 la kat blog saya ek... http://rabiapalace.blogspot.com

Nnti tinggalkan la komen yang berguna utk saya update lagi laman istana saya tu... heheheee...

Nway, salam Id Mubarak.. Maaf Zahir batin..n pssttt...tolong promote my blog to others ya... Bubye...

Anonymous said...

thnks awak..:)

Anonymous said...

...raidazik...