Monday, September 8, 2008

MPP? Dah nak dekat abis tempoh dah…

Bile lah nak abis erk???(dalam hati) sedar atau tidak ada 2 atau 3 minggu lagi aku letak jawatan apa yang aku masih pikirkan lagi masih ada tugas yang belum disempurnakan .. huh3x diner DL n Intelek Borneo. Dah nak abis nie malasnya menjadi jadi plak huhuhu apa boleh buat tugas tetap tugas (takut kene Tanya kat akhirat lak nanti) sesungguhnya amanah itu memang berat untuk ditanggung tapi mungkin kelebihan aku kalau dah ada anak bini nanti .. insyaAllah. Dalam hal lain plak aku rasa aku nie baik sangat ker atau aku nie memang suka untuk disusahkan kot. Kekadang terasa gak dalam hati jawatan yang aku pegang nie mcam aku yang lebih tinggi dalam bahagian semua event besar aku terpaksa amik..aku bukan ape rakan karib aku rasa pelik sampai berkata “ko nie Naib Bendahari ke Bendahari sume keje ko buat” arghh… (ya Allah maafkan hambaMU ini yang merungut..=<). Takpelah aku redha dengan tugas aku ini (Ya Allah berilah aku kekuatan untuk jadi seorang yang amanah.. Aminn….) hati siapa yang tak terasa kalau tugas yang berikan sepatutnya bukan tugas aku dan aku terpaksa terima..(Tuhan saje lah yang tahu) perasaan marah, tak puas ati, gembira, dan lain2 itu memang lumrah seorang manusia yang bergelar pemimpin, aku berdoa kepada Allah S.W.T agar aku diberikan kekuatan untuk bertugas lagi sebagai MPP kalau dengan izinNYa sekian

No comments: