Wednesday, November 5, 2008

ngantuk....

pada hari khamis bertarikh 6 november 2008 (satu hari sebelum final itc 315 yang menakutkan....) saya telah cuba sedaya upaya untuk study betul2 untuk final itc 315 yang menakutkan tetapi perbuatan yang saya tak boleh halang ketika study adalah MENGANTUK... saya sering mengantuk dan apabila terasa air cond di library terasa lah lagi mengantuk.... huhuhu (dah lah lagi satu hari jer... final itc315 huhuhuh. apa yang pasti saya akan cuba sedaya upaya dahulu untuk melawan perasaan mengantuk yang teramat sangat ini sebelum mengambil final keesokan harinya kerana final itc 315 ini berlangsung pada jam 2.45 petang (waktu yang paling ngantuk kerana jumaat petang... hari tojk berehat...) apa yang saya harapkan saya boleh membuat final ini dengan harapan nak DL sem nie.... tak pun 3.45.... ok la assalamulaikum...

2 comments:

Rafiq said...

ko tu banyak sangat makan... tu yang asyik ngantok jer tuuu... kurangkan skit makan demi kehidupan yang lebih sihat...

p/s: ni nasihat utk diri aku jugak,,, kuikuikui

Nurzeatul said...

nasib baik yang menaip tu sedar kan hazrik...huhu..